Tuesday 8 May 2012

HURAY ! berjaya

Hurray....... saya dah bukak blog sendirik...
marilah kongsi2 apa2 sahaja tentang hidup n kehidupan di maya pada ini....


______________________________________________________


KESAHNYA !
Hari ini dalam sejarah..tanggal 8 Mei tahun 2012, aku dan rakan2 sekerja telah diarahkan berkursus membina blogs... Jadualnya sepatutnya bermula sekitar jam 2.00 petang .. Aduhhh !  saat ngantuk tuh !





Sekitar jam 12.00 tengahari sedang aku asyik purak2 menyibukkan diriku, Aku tiba2 terasa amat sunyi sekali . Ku pandang kiriku , hanya meja dan kerusi sahaja yang tinggal, kanan pong ader seropa jugak. Sedar diri telah  kesaorangan, Lalu ku tanyakan pada Kak B, salah seorang sekutu KOPITIAM kami yang sedang melayan klien nya .Maka  aku pong tersedar, mereka sedang berkursus membina blog yang sepatutnya bermula pada  sebelah  petang.........

Aku pong  bergegas ke kamar ICT, ku lihat hanya tinggal beberapa kerat jugak lagi yang tinggal....tidak berlengah aku menekan2 keyboard sambil mulut tidak berhenti2 menceceh mintak di tunjuk ajar oleh pengkursus2 yang aku tidak sempat pong berkenalan. dalam masa sejam, laman ku siap !

HURRAYYY !  BERJAYA  !  AKU BERJAYA !



No comments:

Post a Comment